Rakennuslehti: EKE urakoi Espoon Suurpellon keskustakorttelin

lokakuu
2017

EKE-Rakennus on saanut rakennuttaja ICON Kiinteistörahastoilta projektinjohtourakan Espoon Suurpellon keskustakorttelin toteutuksesta.

Espoon Suurpellon keskustakortteliin toteutetaan yhteensä 25000 kerrosneliömetrin suuruinen rakennuskokonaisuus. Siihen kuuluu asuntoja, liiketilaa, huoneistohotelli sekä niiden vaatimat pysäköintitilat. Korttelin maamerkiksi kohoaa 20-kerroksinen tornitalo. Kohteen ensimmäisen vaiheen rakentaminen alkaa vuonna 2018, ja koko kohteen arvioidaan valmistuvan vuoteen 2022 mennessä.

Espoon Suurpellon keskustakortteli

• Yhteensä 4 kerrostaloa – 20-kerroksinen tornitalo ja kolme 8-kerroksista lamellikerrostaloa
  • Yhteensä noin 440 huoneistoa
  • Kokonaisuus noin 25000 kerrosneliömetriä