Tiedote: ICON Corporation Oy on Suomalainen konserni

Olemme viime päivinä vastaanottaneet tiedusteluja liittyen paljon uutisointia saaneeseen Nuorisosäätiöön ja Puolalaiseen Icon RE:seen liittyen.

Minä Markus Havulehto ICON Corporation Oy:n konsernin perustajaosakkaana, toimitusjohtajana ja hallituksen jäsenenä totean seuraavaa:

ICON Corporation Oy (2536186-5) ja sen kaikki tytäryhtiöt (mm. ICON Kiinteistörahastot Oy) ovat Suomalaisia yhtiöitä. ICON Corporation Oy:n omistaa sen henkilöstö. Suurimmat omistajat ovat: Markus Havulehto, Jari Koskinen (yhtiönsä kautta), Sami Saarnisto, Anders Wikström ja Teemu Nuutinen. ICON Corporation Oy on rekisteröitynyt AIFM jonka toimintaa valvoo Finanssivalvonta. Selvyyden vuoksi toteamme, että ICON Corporation Oy:lla tai konsernilla EI ole mitään kytköksiä, toimintaa tai yhteistyötä Puolalaisen Icon RE:n tai Nuorisosäätiön kanssa.

Asiaan liittyviin tiedusteluihin vastaa Markus Havulehto, 050 464 0567 tai markus.havulehto@iconfund.fi

KÄSINKOSKETELTAVAA TUOTTOA™